pátek 29. srpna 2014

Pro vaši inspiraci....



Svetřík z bavlněné příze Denim Cotton - nyní v akci za 90Kč.

5 komentářů:

  1. svetřík parádní, ale ta sukně.. aaaaach, tu chci taky... :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky musím mooc pochválit, krásné! Barvy, barvy to je moje:-) Co ten fify nákrčník? Už je? Se těším... Mia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Mio, co myslíš fify:-)? Přijdeš 7.9. k 3 ocáskům;-)?

      Vymazat
  3. Fify = vše dívčí a veselé dle Ronjina slovníku. Myslela jsem ten červený krajkový nákrčník z Tvého blogu. K 3 ocáskům chci přijít, ale muž o tom ještě neví...:-) Psala jsem na fcb, že se zúčastním, ale asi jsem to nějak nedomáčkla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ahaá, to já tenhle slovník neznám z těm amýma chlapama:-o, nákrčník hotov, nicméně je to dárek a tka bude zveřejněn až po předání:-) Těším se na setkání!

      Vymazat