pondělí 27. října 2014

Vlněné sestry v Praze



 

V pátek a v sobotu jsme vyrazily s našimi klubíčky do Prahy na celkem tři workshopy pletení. Všechna setkání byla nesmírně příjemná a zajímavá - děkujeme všem, které přišly, a spolu s námi se ponořily do krásného tvoření pomocí jehlic a přízí :-). Věříme, že si tohle dobrodružství zase někdy zopakujeme:-) a protože nám stávkoval fotoaparát, nahlídnout na fotky můžete třeba na blog k paní Lence nebo si o workshopu přečíst u Korfely:-)


Těšíme se na další setkání u pletení 11.11.2014 v brněnské kavárně Atlas!

2 komentáře:

  1. Lenka mi už referovala, že to bylo bezva! Moc mě mrzí, že jsem nakonec nemohla dorazit, čekala jsem do poslední chvíle na zázrak, ale někdy nám je ta postel holt asi souzená... Tak aspoň virtuálně a někdy příště :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky moc lituju, že jsem nemohla... Ale kombinace zlomený malíček+nemocné dítě je s pletením poněkud nekompatibilní... Snad někdy příště. Eva

    OdpovědětVymazat