čtvrtek 2. února 2017

Pro vaši inspiraci....


Tentokrát s radostí sdílíme práci naší milé zákanice, která před Vánoci vytvořila doslova sérii nádherných šátků podle návodu Close to You od Justyny Lorkowské. A také je nádherně nafotila....:-)

Wollelfe Twin Crocus

Crazy Zauberball Indische Rosa

Wollelfe Twin Drama

Jawoll Magic Dégradé 74

Wollelfe Twin Blue Sea

Jawoll Magic Dégradé 65

Fotografie © Lýdie Karásková, Aranel na cestě....
Fotografie zveřejněny s laskavým svolením autorky.

8 komentářů:

  1. To je nádhera. Můj favorit je ten modrý z Wollelfe. Šťastlivci, kteří je budou nosit (předpokládám, že si je tvůrkyně asi nenechala všechny pro sebe). Díky za sdílení. Také jsem jeden pletla, návod je velmi jednoduchý a meditativní, s efektním výsledkem. Ideální cestovní projekt (pletla jsem hodně v autobuse). Mám ale naprostý obdiv k člověku, který takto vystřihne několik stejných projektů za sebou. A ještě ta první fotka také naprosto nemá chybu! Je těžké se přestat kochat a pustit se do práce:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle mne konečně nakoplo, abych se do něj také pustila a díky, že jste připsaly z které příze jsou pletené. Já vždy tápu, co vybrat :o)).
    Přeji krásné vlnění.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem pletla ze silnější příze a také výsledek krásný, takže vzor opravdu všestranný a souhlasím - mám inspiraci udělat ho v něčem tenčím, asi nějaký hezký Zauberball:)

    OdpovědětVymazat
  4. Milé sestřičky já moc děkuji za tak milou prezentaci mé osoby i blogu.
    Široký výběr barevných a kvalitních přízí mi umožnil vytvořit vánoční dárky svým blízkým osůbkám. Navíc ten název návodu "Close to You" obdarované byly víc než spokojené. A já ještě víc. Mějte krásné dny a já se budu těšit na další nákup klubíček i jehlic :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, my děkujeme za přízeň a tak hezkou prezentaci našich přízí, moc nás to těší:-)

      Vymazat
  5. Také ho mám na jehlicích. A jeden už nosí neteř. Je opravdu objímací.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké, moc! Já jsem k vánocům dostala tento šátek https://www.kupujem.cz/satky-a-saly-1/satek-beata-ruzovocerny.html a teď se učím také plést, tak doufám, že ten mlj první bude alespoň z desetiny tak hezký ;)

    OdpovědětVymazat