pátek 8. prosince 2017

Pro Klárku:-)


Mít dobrého účetního je výhra a tu jsme vyhrály - takže když se našim milým účetním narodila dceruška, neváhaly jsme a upletly jsme jí malé dárečky:)

Oba jsou velmi rychle hotovy a vystačí na ně jedno přadýnko Malabriga Arroya - že by tip na vánoční dárek;-) ?

Vestička Milo - Malabrigo Arroyo Aniversario - 0,5 klubka

Čepička Garter Ear Flat Hat - Malabrigo Arroyo Aniversario - 0,35 klubka


10 komentářů:

  1. To je krása. Klárka bude parádnice už od narození :-)
    Dotaz na tuto čepičku - sedí dobře na hlavičce? Mohl by ji zvládnout uplést věčný začátečník a lama na angličtinu jako já?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, bohužel ani jedna z nás si ji nemůžeme vyzkoušet:-)) ale zkušenost je taková že sedí dobře, má ty klapky na uši dobře vymyšlené:-) Bohužel to zda návod zvládnete nemůžeme odhadnout, je zdarma, můžete si ho otevřít a podívat se zda s naším pletařským slovníčkem to půjde, držíme palce:-)

      Vymazat
  2. A já se taky přidám. Moc se mi líbí hlavně ta čepička. Nemohly by jste k objednávce malabriga na tenhle model přidat i český návod? Já si ho dala do překladače a jsem z toho jelen. Díky moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, návod není od Malabriga ale Purl Soho, překlad zatím neplánujeme, ale uvidíme v budoucnu. Zkuste se spíše podívat na naše zkratky, překladač nezná pojmy z pletení:-)

      Vymazat
  3. Opravte si chybu ne typ, ale tip.

    OdpovědětVymazat
  4. krásná soupravička a úplně hledím, že stačilo jedno klubíčko :-)

    OdpovědětVymazat
  5. :-) děkuji za odepsání, zkusím se tím nějak prokousat.

    OdpovědětVymazat